Die Logik vom Glücklichsein

S%etzxen6

Der Todesstern aus Starwars is komischer, das stimmt!

Siehst du.

Komisch sind wir alle. Und somit ist alles ganz normal.

KtirWkel

Okay.

189La>urax69

]:D

_PTsounamxi_

;-D

_ITsun!am<i_

In manchen Religionen eigentlich in allen heißt es, dass der Körper zwar stirbt, der Geist jedoch ewig lebt.

Saetzxen6

der Geist jedoch ewig lebt.

Wie schrecklich. Ich finde nichts tröstlicher als den Gedanken an mein völliges Verschwinden.

Y`a5ngYxin

:)z der körper als ausführungswerkzeug des geistes.

_3Tsu^nami_

Wie schrecklich. Ich finde nichts tröstlicher als den Gedanken an mein völliges Verschwinden.

Auf der anderen Seite sieht es jedoch so aus, dass viele Menschen sehr viel Wert auf deine Anwesenheit legen. :)z

_pTsun'amix_

Lewian

Interessant... hast du eigentlich aus Sufis getroffen?

Sufis haben wir nicht kennengelernt. Vielleicht eine Bildungslücke. ":/

_LTsu%namxi_

Ich denke, die Person, die es mir geschickt hat, wird es mir verzeihen. Weil ich es sehr schön finde, haue ich es einfach mal in meinen Faden rein:

*haha, ich habe es schon gelöscht*

In meinem Gehirn ist es zwar bestens abgespeichert, aber ich schaue mal im großen WWW, ob ich die Textform für euch finde. :)^

YXangYxin

:-D :)=

Yaang&Y+in

glück ist in der gegenwart bleiben zu können.......

_/Tseunami_

Found it. :)^

Some of Batu’s pajamas worry Eric. He won’t wear these, although Batu has told him that he may wear any pajamas he likes.

For example, ocean liners navigating icebergs on a pair of pajama bottoms. A man with an enormous pair of scissors, running after women whose long hair whips out behind them like red and yellow flags, they are moving so fast. Spiderwebs with houses stuck to them.

A few nights ago, about two or three in the morning, a woman came into the store. Batu was over by the magazines, and the woman went and stood next to Batu.

Batu’s eyes were closed, although that doesn’t necessarily mean he was asleep. The woman stood and flicked through magazines, and then at some point she realized that the man standing there with his eyes closed was wearing pajamas. She stopped reading through People magazine and started reading Batu’s pajamas instead. Then she gasped, and poked Batu with a skinny finger.

"Where did you get those?” she said. "How on earth did you get those?”

Batu opened his eyes. "Excuse me,” he said. "May I help you find something?”

"You’re wearing my diary,” the woman said. Her voice went up and up in a wail. "That’s my handwriting! That’s the diary that I kept when I was fourteen! But it had a lock on it, and I hid it under my mattress, and I never let anyone read it. Nobody ever read it!”

Batu held out his arm. "That’s not true,” he said. "I’ve read it. You have very nice handwriting. Very distinctive. My favorite part is when—”

The woman screamed. She put her hands over her ears and walked backwards, down the aisle, and still screaming, turned around and ran out of the store.

"What was that about?” Eric said. "What was up with her?”

"I don’t know,” Batu said. "The thing is, I thought she looked familiar! And I was right. Hah! What are the odds, you think, the woman who kept that diary coming in the store like that?”

"Maybe you shouldn’t wear those anymore,” Eric said. "Just in case she comes back.”

YMang2Yin

gute nacht _tsunami_ und anhang ;-) :)_ *:) zzz

KAir[kel

Heute war hier Wahl, aber ich war nicht wählen.

Hinweis

Dieser Faden ist geschlossen, Sie können deshalb nicht mehr antworten. Aber schauen Sie doch in die übrigen Diskussionen des Forums Psychologie oder besuchen Sie eines der anderen Unterforen:

·  ·

Nicht angemeldet: Anmelden | Registrieren | Zugangsdaten vergessen? | Hilfe

Startseite | Impressum | Nutzungsbedingungen | Netiquette | Datenschutz | Mobile Ansicht   © med1 Online Service GmbH