Die Logik vom Glücklichsein

B]ellacSwa:n-Culxlen

ich hätte grad gerne eine leckere suppe....

ich könnte grad töten dafür.... :-q :-q :-q :-q kürbis...oder karottensuppe...jami...

Y/angpYiWn

ja kürbiscremesuppe......das wäre was.....dazu ein schönes baguette....... :-q

BxellawS)wan-yCullxen

:-o mit einem spritzer sahne... ;-D

Ymang&Yixn

ein bisschen mehr darf es schon sein.......sein.......man muss auch gönnen können ]:D

B.ell]aSw9an-FCulxlen

;-D

ich liebe eine gute tomatensuppe...

aber leider kann nicht jeder eine wirklich gute...die säuerlich und tomatig schmeckt..... :-q x:)

die in den dosen..kannst eh voll knicken......

beim essen selber.........ist sie immer verschieden...

also selbest is die frau...und kocht.

YEanWgYixn

ich hab mal notsituation versteht sich rouladen aus der dose gemacht......also kochen kann man das ja nicht nennen....also das war abartig :(v ;-D

_zTsQuna/mif_

Bodyguard !?

I'm just a simple human being – one of so many. Moreover, I'm so full of shit. ]:D o:)

Last night I was out, on the road, you name it. So I went to this little bar which is at certain times totally crowded. I went there at three o'clock and it was totally crowded. The first thing I saw was a busty blonde woman who was kneeing on her barstool an leaning half her body over the bar. She was very talkative and certainly a "men magnet". The shortest way to the bar and to get myself a beer was to stand just beside her. It couldn't be any different, could it? Sure, she turned herself to my direction and asked "Who are you? Where are you from?" Uhh, I said something, then something else and then some more. Soon she told me that she is an opera singer from Iceland. Yeah, why not? Some while later the befriended couple wanted to go somewhere else. So we went somewhere else. The couple looked a bit troubled to me. It wasn't long that the couple wanted to go and leave us alone. (Again. ??? ) Before the couple went the female turned to me and pointing to the opera singer she said to me: "This woman is very important to me. Can you protect her? Are you trustworthy? If something bad happens to her I will find you and cut your throat open." :-o

Not sure, whether she really needed any protection. Protection from what? From the beers? From the men? Or from that she asked anyone "What are you doing with your life? What are your goals?" It looked more like some of the men might have needed some protection.

Well, some time later we went to some place where you can sit outside and had some breakfast. After a while her girlfriend phoned. She wanted to join us. She came – with a little trolley – and said "I'm a lonely woman now."

Yep, that was pretty much my last night/day. ":/

YFang_Yixn

:-o :-X

YuangYcin

really crazy....... %:|

BFell)aSwanB-C ullen

also.....da gehts bei mir schon anders zu...in der nacht... ;-D

aber sowas is mir noch net untergekommen......... :)= ":/

Y6anxgYin

more scary than crazy.........what a great night,right?........The one who tried to threaten you....was she drunk?

YLangY\in

ist ja manchmal wie im zoo...... ;-D

_$Tsumnam7ix_

Not sure. She looked pretty sober to me.

YMang>Yi#n

What was your reaction to her "demand" ? What have you said to her?

BZellaS wan-CWullexn

so..ihr ingles-spiker ;-D ich gehe nun pfannkuchen kochen....für schatz und mich...

wir beide haben grad so block drauf......also mach ich welche....

cu.... @:) bis später........ ;-D

falls wir uns nicht mehr sehen..... :-x :-x schöne woche...bis morgen :)_

Hinweis

Dieser Faden ist geschlossen, Sie können deshalb nicht mehr antworten. Aber schauen Sie doch in die übrigen Diskussionen des Forums Psychologie oder besuchen Sie eines der anderen Unterforen:

·  ·

Nicht angemeldet: Anmelden | Registrieren | Zugangsdaten vergessen? | Hilfe

Startseite | Impressum | Nutzungsbedingungen | Netiquette | Datenschutz | Mobile Ansicht   © med1 Online Service GmbH