@Trento

p!eac^efulxl

und wie chunsch uf sonä idee :-o

G'rasj-Halm

kei Ahnig...wil halt ali Abitur händ und ich würd d Matur wahrschinlich nödemal schaffe... :-(

und Uusbildig hani au keini..has doch gse wienich ide Schuel gsi bin..nämlich nöd guet.. :-(

pReacFefxull

und was hät das jetzt mit dummheit ztue ???

G]ras%-HaKlxm

na, mit Intelligänz...

p_eace,full

hmm wär aber scho ä chli äng usgleit :-/ .. und nur will öpper sich ächli besser chan usdruckä oder ä schwierigeri rächnig löse hät er no lang nöde me uf äm chaschtä wieä du ..

G+rasS-Halxm

weiss nöd. :-( ich finde scho...

ich gses ja scho im Forum, wän anderi mit Fremdwörter um sich schmeissed und ich zersch mal go naluege mues...

oder wienich immer meh Grammatik vergisse....

und so witer und so fort.

mir isch schlächt. >:(

L$ewyian

Fuer mich sind das hier jetzt gerade alles Fremdwoerter. ;-D

pveace-fu9ll

hm grasi nur will öpper mit fremdwörter umsich schmeisst isch är no lang nöd würklich intelligänt.. oder will er öppis weiss wo du nöd weisch :-/ .. ich han scho ziemlich bescheuerti abiturande gseh :-/ .. also eine dä hätt nach 2 monät usa ufenthalt versuächt ännere amerikaneri swäter vo ihrem wohnort go erchlärä ;-D..

CBra:zdyleni

Hilfe, einen Dolmetscher bitte

p:eac<efuxll

hi lenni was schreisch dänn hülfe hülfe :-p

wie gahts dir dänn ???

p_eacef^u"ll

hi lenni was schreisch dänn hülfe hülfe :-p

wie gahts dir dänn ???

pMea!cefjul<l

manno das foum isch wiedär am arsch :-(

Curazyxleni

Am Arsch hab ich jetzt auch verstanden ;-D

pYeYacexfull

na siehste lenni das wichtige kommt rüber ;-D;-d

wie geht es dir ???

C7razJylexni

peace

Das Wichtige hatten wir, wies mir geht ist unwichtig :-)

Hinweis

Dieser Faden ist geschlossen, Sie können deshalb nicht mehr antworten. Aber schauen Sie doch in die übrigen Diskussionen des Forums Psychologie oder besuchen Sie eines der anderen Unterforen:

·  ·

Nicht angemeldet: Anmelden | Registrieren | Zugangsdaten vergessen? | Hilfe

Startseite | Impressum | Nutzungsbedingungen | Netiquette | Datenschutz | Mobile Ansicht   © med1 Online Service GmbH