@Trento

h]eIrr0 koch

theoretisch_wäri_unschlagbar_und_toll

leider_langt_da_nöd

:-/

GArasg-Hmalm

wie_meinsch_das_genau

hgerr pkoxch

s wüssä wär umä. abär s brucht halt meh. awände müestmes au chönä.

da het halt noni klappt. :-/

GPras;-Halxm

ja..das schtimmt. :-|

Theorie isch immer liechter als Praxis... %-|

h#err Mkoch

gedanklech chönnti das johr au scho meh als s zähjörige fiire x:) %-|

s vierjörige au. und s eijörige. :-/

GQras|-Hxalm

Wieso? Häsch det jewils öper käneglehrt oder wiä? *verwirrt*

hyerr kWocxh

öppr nätt gfunde ... und das sind etz nur di säbe, woni sehr nätt gfunde han.

Gtra|s-Haxlm

ach so..und das isch nüt worde, demfall? :-(

bi mir sinds im RL au es paar gsi...also woni eifach immer halt so chribelig worde bin wänis gse han..aber gredt hani nie mit dene, hami nöd traut... :-( meischt hani aber öper känt, wo die wiederum känt hät...naja, und meischt händ die mich eh blöd gfunde oder was weiss ich. %-|

Hab meinen Vater vorgestern gefragt, ob sie mir ne Karte schicken aus den USA, v.a. z.B. von den Niagarafällen hätt ich gern ne Karte gehabt, aber: "Nein. Du kannst dir dann die Fotos anschauen, die wir gemacht haben." %-|

hZerYr xkoch

nä-ä ... :-(

so als tipp ... brieflischribe isch nöd erfolgriich. sovill zum thema üebig :-(

deför weisi, was fören superkolleg dasi bin. und was füren tolle typ. ABER ... ja. ebe.

das find ich ja fies :o

Gtras-fHa\lm

hm, ich ha mal woni 12i oder 13ni gsi bin emene 15jährige es Mail gschribe. Ich ha de mega cool gfunde damals.

er isch Raucher gsi.

Und das Mail, ich säg der, das isch sooooooooooooooo pinlich gsi. |-o |-o

ich ha z.B. gschribe "ich rauche zwar nöd, aber es schtört mich au nöd wän anderi rauched".. %-| interssanti Info. -.-

naja, er hät nöd zruggschribe, ich natürlich megafruschtriert...aber eini us de Klass hät ihn kännt (vu ihre hani au d Mailadrässe gha) und hät em gseit er söl zrugschribe...naja, er hät gschribe, dass ers uf e anderi hät. wers glaubt..ich bi i mis Zimmer und bin am Bode zerschtört gsi. %-|

deför weisi, was fören superkolleg dasi bin. und was füren tolle typ. ABER ..

händ das Fraue gseit? und was, aber?

ich meine, das isch immerhin schomal öpis..e Beziehig basiert ja auf uf Fründschaft..

hQerr$ kocxh

ohä ... ja ... en andere ... das käni au.

klar ischs schön. aber chunnsch halt nöd drus. bisch en tolle typ und so. aber das wärs. meh wottme nöd mitder z tue ha. und immer "nur" fründschaft ... mol wetsch au chli meh ... :-/

G~rasi-Hxalm

ja, das isch scho klar.. :-( :°_

:-|

G#rast-Haxlm

hm, weisch was mer grad in Sinn chunt? Das isch zwar eigentlich en Wäg, wonich immer irgendwie komisch gfunde han...

Wie wärs mit Kontaktazeig? Da gits ja au seriösi. :-)

und eine useme andere Thread da im Forum, dä hät au ganz lang niemer gfunde. :-( dän schliesslich häter sone Azeig gmacht und jetzt häter öper gfunde!! :-)

hser<r kxoch

naja. no sächs johr. wänns bis de nöd klappt het, gits ja möglichkeite a de langstross. oder z wollishofe.

Gsr^asO-Haxlm

gits ja möglichkeite a de langstross.

naja, das chas ja au nöd si, oder?? :-(

Hinweis

Dieser Faden ist geschlossen, Sie können deshalb nicht mehr antworten. Aber schauen Sie doch in die übrigen Diskussionen des Forums Psychologie oder besuchen Sie eines der anderen Unterforen:

·  ·

Nicht angemeldet: Anmelden | Registrieren | Zugangsdaten vergessen? | Hilfe

Startseite | Impressum | Nutzungsbedingungen | Netiquette | Datenschutz | Mobile Ansicht   © med1 Online Service GmbH