@Trento

hserr jkocxh

känn öppe 4 söttig börse us eigeter erfahrig. nützt nüt. meh als en lockere mailkontakt entschtoht nöd. und dä bricht denn eisiitig ab. bis etz 3 mol.

hTerr =koch

sötts nöd, nei. aber ebe ...

G9ras-NHaxlm

mann, das isch ja scheisse.. :-| dänn weissi au nöd.. :-(

ich ha min Ex au nur übers Internet käneglehrt...im RL chani gar nöd mit Mane rede..gat nöd.

naja, mit ihm dän halt PN gschribe, schpäter telefoniert, es halbs Jahr schpäter mal troffe..

h3err kPoch

hani ä mol gha ... aso eigetli ischs nöd meh als e kollegschaft gsi. aber ich döfere "ex" säge, dasi au eini chan vorwiise. het si gmeint ;-)

s wär alls guet gsi. nur hani halt nöd fürschi gmacht. irgendwänn het si de halt eine troffe, wo fürschi gmacht het ... si het halt nöd gwüsst, a was dass si isch bi mir. chönnt mi hüt no ohrfiige :°(

G$ras<-Halm

nur hani halt nöd fürschi gmacht.

inwifern??

h7errl ^kxoch

hettere söle säge, dasi si gärn han ...

GFras-Haxlm

ach so...

hm, häts konkreti Gründ wieso das nöd gmacht häsch?

h^erdr kdoch

angscht, dass sis nöd glich gseht (wie immer), d hoffnig, dases sich irgendwie ergit ... und schlussändlech halt eifach, welis nöd ha chönne ...

GIras-Hcalm

:°_

h<err| tkoch

naja. immerhin hani no e schwachi erinnerig a die beide nächt, womer näbenand gschlofe händ. näb öperem ufwache womer gärn het ... es highlight vo de letschte 24 johr. aber halt au scho 4 johr här.

GOrasV-Haxlm

jetzt weissi au nöme was säge.. :-|

h:err xkoch

das gäbt mer glägeheit, is bett z go ;-)

schlof guet @:) und morn vill erfolg. wännd neume alütisch :-) :)*

hNerr xkoch

(bi so flashbacks gits ame schnäll füechti auge, drum isch schlofe nöd s dümmscht)

G>raBs-HaRlm

merci...

schlaf guet. @:) :)*

G0raXs-Hxalm

hab total Bauchschmerzen. :-(

Hinweis

Dieser Faden ist geschlossen, Sie können deshalb nicht mehr antworten. Aber schauen Sie doch in die übrigen Diskussionen des Forums Psychologie oder besuchen Sie eines der anderen Unterforen:

·  ·

Nicht angemeldet: Anmelden | Registrieren | Zugangsdaten vergessen? | Hilfe

Startseite | Impressum | Nutzungsbedingungen | Netiquette | Datenschutz | Mobile Ansicht   © med1 Online Service GmbH