@Trento

G7rasI-Halm


ist es normal, wenn man schon zum irgendwie 4. mal nicht weiss, was man empfindet? und dann denkt "ah ich liebe ihn" und kurz danach "weg mit ihm er nervt ich will nichts von ihm wissen", ständig hin und her? das ist emotional instabil, hat man mir gesagt. ich bin jeweils voll und ganz in dieser empfindung, d.h. wenn ich das gefühl habe, dass ich total verliebt in ihn bin, habe ich das gefühl, dass das nie mehr ändert, und umgekehrt.

aber momentan ist es mir egal. keine ahnung warum.

bin ich halt allein. ist ja nichts neues. bin ja sowieso nicht fähig mit männern umzugehen...traurig aber wahr.

schade dass ich nicht lesbisch bin.

pReacHefxull


grasi wenn man sich in einer beziehugn richtig auf die nerven geht.. dann kann dies ohne weiteres passieren.. und soviel ich weiss seid ihr ja durch eine grosse distanz getrennt.. das heisst man kann sich nicht genau sehen.. am besten in solch einer situation ist mal sich abzukühlen.. bei mir zum beispiel dauert sowas normalerweise 1 - 2 stunden bei meiner frau ein ganzer tag.. :-/

G{ras-@Halm


bei mir schon 3 Tage.

und davor auch schon.

und nochmal davor auch.

und nochmal davor auch...

etc.

pSeacejfull


also habe ich das richtig bei dir geht es generell immer drei tage :-/

Ggras:-Hxalm


nein, bis jetzt sind es 3 Tage.

wie lange es generell geht, weiss ich nicht. Hab ja kaum Erfahrung..

p6eacefuxll


hä.. jetzt chumi nüme drus ???

.. also ich mein du häsch gschribe du hegsch scho zum 4 mal jetzt so nes gehetto.. und jetzt häsch obe gseit es gängi bi dir immer so drü tag.. ??? naja dänn isch das so öppe dreggle bi dir :-/ dänck ich mal jetzt ..

Gtra%s-Haxlm


nei, ich weiss doch nöd wie lang das jewils gat, füere doch kei statistik..

pFea?cefuxll


hmmm und jetzt bisch trurig will eigentlich immer no verliebt bisch .. er aber gseit hät er well nüt me vo dir wüsse ???

G'ras-Hxalm


nei, gar nöd..

ich bi nöd trurig, eifach neutral.

und er hät nöd gseit dass er nüt vu mir wel wüsse, sondern dass es ihm zvil wird, dass es ihm jedesmal weh tuet...chani au verstah..

nei er hät gseit ich söl mich wider mälde wän ich me weiss...aber ich mag irgendwie au langsam nöme, weiss au nöd...ich fühl ja gar nüt für ihn und ich wot en au nöd immer verletze...

ich ha mal im traum mini grossmueter umbracht...also irgende grossmueter, ich mag mi nämlich nöme a mini erinnere. das isch au mega strub, eifach öper umbringe...aber mini therapeutin hät gseit das hät nüt mit umbringe ztue, sondern das segi grossi wuet.

Gprmas-HHaxlm


Der Satz des Monats:

"Weil wo ist mit hat er sich. So ißt der und macht das so weil haben."

von "lieber bi als nie"

pSeace>fuxll


och grasi das mit dim traum wäge dä grossmutti :-( .. ja isch nöd so schön das zträume :-( ..

..

villich bruchsch du eifach no es bitzeli me freiheit.. hmm.. und villich isch der eifach alles ä chli zvil.. isch scho klar in er ä bezihig isch immer eine verletzt.. hmm.. am beschte schlafsch mal drüber

G6ras1-H"alxm


ja schade chas ja nöd.

häsch du gfrägt gha wäg de natelnummere? oder isch das öper ander gsi?

pceace"fulxl


ne bin nöd ich gsi :-/

CUhe


Grasi

nei er hät gseit ich söl mich wider mälde

klingt doch gut... :-)

Gemocht? Pffft... vielleicht von ein paar Leuten im Internet, aber im RL mag mich niemand, weil die mich halt nicht im Internet kennengelernt haben und nicht wissen, was meine Probleme sind.

irgendwo da drin sind so an die 5..10 Widersprüche ;-D

p#eaceFfKull


che

*:) .. ein seltener gascht :-D

Hinweis

Dieser Faden ist geschlossen, Sie können deshalb nicht mehr antworten. Aber schauen Sie doch in die übrigen Diskussionen des Forums Psychologie oder besuchen Sie eines der anderen Unterforen:

 ·  ·


Nicht angemeldet: Anmelden | Registrieren | Zugangsdaten vergessen? | Hilfe

Startseite | Impressum | Nutzungsbedingungen | Netiquette | Datenschutz | Mobile Ansicht   © med1 Online Service GmbH